Borderterriern-Pyret

Alla inlägg den 28 mars 2009

Av Kristina - 28 mars 2009 18:21

Kul att vakna lördag morgon efter en lång arbetsvecka och vara genomförkyld. Har ju känt på mig att något varit på gång men hoppats att jag för en gångs skull skulle ha fel men icke sa nicke. Kämpade verkligen i veckan eftersom en kollega varit sjuk och det är ganska många återbud som ska ringas. Folk har ju dessutom en övertro på det här med datorer. De tror att vårdcentralens dator genast vet när de bytt mobilnummer. Så det blir mycket att leka detektiv. Visste att det bara skulle vara en sjukgymnast och jag i tjänst under fredagen så med Treo till frukost fixade det sig.

Gårdagskvällen med hundkurs i snöstorm var väl kanske inte så lyckat men det är ju så roligt.

Idag har soffan varit min huvudsakliga plats. En liten tur med Pyret blev det dock mitt på dagen. Hon anser inte att hon varit ute om inte jag varit med. Detta faktum meddelar hon både högt och ihärdigt så till slut stod jag inte ut. Ikväll har husse och lillhusse gått så vi får se om det räcker, man kan ju alltid hoppas.

Att ligga i soffan är riktigt jobbigt. Jag har spelat handboll, damfotboll och ishockey samtidigt. Dessutom körde jag ju två lopp jaktstart skidskytte tidigare idag. Tur att fjärrkontrollen är uppfunnen säger jag bara. Ikväll blir det tror jag mer fotboll, om jag inte missuppfattat är det något VM-kval.

Nu ska jag krypa ner i dotterns säng och fortsätta med TV-tittandet. Där inne får jag vara ifred med tv-sporten. Kram och Natti, Natti

Ovido - Quiz & Flashcards