Borderterriern-Pyret

Direktlänk till inlägg 10 januari 2010

Skön söndag!!!!!!!!

Av Kristina - 10 januari 2010 18:18

  

  Holly med sina 5 valpar                                           foto. Petra Marteus


Tänk vad skönt det är att inte ha en massa måsten. Idag har jag gett mig själv en sådan dag. Jag har bara gjort precis det jag haft lust att göra. Tonåringarna i huset har utan att protestera hjälpt till med livsnödvändiga saker som mat och hundpromenader. Nu framåt kvällningen börjar man nästan känna att man vill göra något nyttigt men jag ska kämpa för att stå emot impulsen.

Gårdagens nyblivna mamma mår bra och diandet verkar fungera bra. Valparna är väldigt aktiva och ser till att få i sig mat.

Nu ikväll ska dottern lägga på sin gamla mamma en ansiktsmask. Vet inte av vilken anledning, om hon tycker jag börjar se gammal ut eller?. Skönt ska det bli i alla fall. Önskar vi hade kvar badkaret så man kunde ha tagit sig ett långt varmt bad.

 Kram och Natti, Natti

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kristina - 22 mars 2011 16:22


  Att det ska vara så svårt att uppdatera bloggen. Jag älskar ju att skriva så egentligen vet jag inte var problemet sitter. I och för sig har jag ju tillbringat tre veckor på sjukhuset och då hade jag ju inte tillgång till dator förutom när jag kun...

Av Kristina - 19 januari 2011 18:22

Tänk att matte kan låta sin hund bli så otroligt förnedrad. Idag har vi hälsat på vår goda vän Bettan i Bie. Hon har två borderterrierkillar, en lite blandiskille och två katter. Hundarna har kännt varandra hela livet så de har alltid trevligt när vi...

Av Kristina - 11 januari 2011 19:11

Jippi jag hann läsa ut boken före sista återlämningsdagen. Halva natten gick åt men det var så spännande att det inte gick att sluta, dessutom glädjer jag ju en annan låntagare som stod i kö. Vad boken hette? Mörka Strömmar av Arnaldur Indridason. En...

Av Kristina - 9 januari 2011 17:31

Himmel vad fort en helg passerar. Hade stora planer på vad som skulle hinnas med men men det "blidde bara en tummetott". Får väl till viss del skylla på Tour de Ski och skidflygning 2 dagar. Visserligen blir det mer gjort på min tavla om det är mycke...

Av Kristina - 7 januari 2011 19:05

Idag måste vädergudarna vara på väldigt gott humör, sol och ett par minusgrader är inte fy skam. Synd bara att jag känner mig som om jag gått igenom en mangel. Har haft sån värk i hela kroppen att jag inte orkat göra nästan någonting. Har börjat ploc...

Ovido - Quiz & Flashcards