Borderterriern-Pyret

Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Kristina - 6 januari 2009 20:36

Idag har Pyret haft julafton. Vid lunch kom kompisen Madde med sina tre! Whippetkillar. Pyret älskar dem alla tre men Milou har en särskild plats hos henne efter att han bodde här en vecka i höstas. Killarnas matte hade under promenaden hit insett hur "ouppfostrade" killarna var. Nu hoppas vi att planerna på valpar hos Pyret går i lås i vår för då ska vi hjälpas åt med lydnadsträning av kkillarna. Det är svårt att gå kurs med flera men nu ska jag ta mig an Milou. Tror det funkar bra för han har inte blivit avskräckt när han bodde här. Idag fick jag plötsligt en benig whippet i knät. Man tror att vinthundar är vilda och busiga men idag fick de träna inaktivitet. Fick ett kul kort men pga att min dator kraschade igår kväll har jag inte kunna lägga in nya bilder. Imorgon blir det nog en tur till någon affär som säljer bättre datorer. Nu har jag lånat dotterns dator. Ikväll tajmade vi kvällsturen med bästisen längre bort på gatan. Pyret och Cheyenne busade hela promenaden. Tur att det är ren snö och inte slask eftersom Cheyenne har lång päls. Nu ska dottern chatta så jag är tvungen att lägga ner bloggen. Natti Natt.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards