Borderterriern-Pyret

Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Kristina - 5 januari 2009 22:19

Hej!

Har äntligen fått igång datorn. Virusskyddet går snart ut och programmet gör inte direkt någon reklam för att jag ska förlänga. Idag har den nekat mig åtkomst hela dagen. Idag var det rena sommarvärmen ute, endast -7 gr nu ikväll. Voffsen tyckte det var jätteskönt. Lyckades på nåt sätt krångla sig in på gården hos bästisen och där få loss kopplet. Jätteskoj att jaga hund i andras trädgårdar. Lydnadskursens inkallning var ett moment hon aldrig hört talas om. Imorgon är sista dan på ledigheten för mig och dottern, dock ej för sonen som inte börjar förrän på måndag något han upplyst storasyrran om sedan jullovet började. Det blir ju så här eftersom syrran valt att gå i musikklass i en annan kommun. Men under våren kommer nog dagar för hämnd. De studiedagar han har nu kommer hon att få senare. Vi riktigt längtar. Dagen har i övrigt varit lugn men nu i kväll upptäckte jag ett antal IKEA-kassar innehållande ren tvätt som bara står. Ser ut som om dom ska anfalla vilken minut som helst. Vet nog vad jag har att göra imorgon. Natt Natt.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards