Borderterriern-Pyret

Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Kristina - 14 februari 2009 20:09

Gissa om jag har huvudvärk. Har varit en sväng till Katrineholm för att hjälpa dotterns klass med att sköta garderoben på revyn.Bilen stannade bara 3 ggr på vägen in. Första gången precis utanför bilskroten och hade den varit öppen hade jag nog gått in och bett om en värdering. Efter avklarat arbete skulle vi åka hem och två stopp blev det i Katrineholm och ett i Baggetorp. Måttligt skoj. Bilen startar ju om efter en stund men för varje stopp tar det längre och längre tid innan omstart. Men i dagens tekniska värld säger dock bilverkstan att det inte finns något fel om det inte visar något på datorn. Tacka vet jag en gammal volvo 140 där det är vanlig hederlig mekanik. Hade massor med energi och hade massor av planer om vad jag skulle göra när jag kom hem men nu är jag bara trött, trött, trött. Ska bädda ner mig med Nattfåk istället. Får ta nya tag i morgon. Natti natt!

Ovido - Quiz & Flashcards